🤖 LÆS MIT ESSAY OM KARDASHIANS DATE PÅ SOCIALE MEDIER MED TESLA OPTIMUS – UDGIVET HOS COPENHAGEN REVIEW OF COMMUNICATION

Influencer- og popkultur møder køn, teknologi og branding: Hvad Teslas Optimus og Kardashian fortæller os om samtidens fortællinger

Hvad sker der, når en af verdens mest kendte kvindelige influencers præsenterer en humanoid robot som sin “nye ven” for 500 millioner følgere? Hvilken fortælling om menneske, teknologi, magt, køn, branding, trends, sociale medier og fremtiden kan vi læse her? Det belyser jeg i mit essay i Copenhagen Review of Communication – læs det her:

ESSAY: Robotificeret sexualisering. Kardashians date med Optimus

Jeg holder oplæg, faciliterer debat og rådgiver virksomheder, organisationer og uddannelsesinstitutioner om sociale medier, kultur, branding og teknologiens rolle og medierne i kommunikation. Hvis du vil vide, hvordan jeg kan bidrage til at styrke jeres kommunikation, brand, relation til publikum eller inspirere jer med oplæg af aktuelle trends, så tag kontakt til mig her: Kontakt Marta Karolina Olsen og CBM Consult her

Copyright © Marta Karolina Olsen 2025.

Del:

Flere indlæg

HVAD KAN VI LÆRE AF DISNEYS BRAND I 2024

Disney er et storytelling-brand, vi alle kan lære af  Disney står for magi, fantasi og ekstraordinære kundeoplevelser, som storytellingens mester. Gennem 100 år har Disney