Velkommen til BLOGGEN
BRANDLAND
FÅ VIDEN, HOLDNINGER OG INSPIRATION
- All
- BÆREDYGTIG OMSTILLING
- BRANDING
- DIGITAL
- KOMMUNIKATION
- KULTUR
- KURSUS
- LEDELSE
- MEDIER
- OPLÆG
- ØVRIGE
- SOCIAL MEDIA
- STRATEGI
- WORKSHOP
🌱 REGENERATIV LEDELSE: EN NY VEJ TIL SUCCES FOR ORGANISATIONER
30. april 2025
Ingen kommentarer
Regenerativ ledelse kan bidrage til at hele mennesker og planeten I min seneste artikel i Copenhagen Review of Communication fra 29. april 2025 undersøger jeg, hvordan regenerativ ...
Læs mere
KLUMMEN HOS KFORUM: GRØN OMSTILLING KRÆVER KOMMUNIKATION TIL BÅDE HJERNE OG HJERTE
20. december 2024
Ingen kommentarer
Læs klummen publiceret hos Kforum om faciliteringen af klimaforløbet The Week i K1 Kommunikationsforening af Oliver, Signe og mig Ved årsskiftet – på tærsklen ...
Læs mere
🤖 LÆS MIT ESSAY OM KARDASHIANS DATE PÅ SOCIALE MEDIER MED TESLA OPTIMUS – UDGIVET HOS COPENHAGEN REVIEW OF COMMUNICATION
3. december 2024
Ingen kommentarer
Influencer- og popkultur møder køn, teknologi og branding: Hvad Teslas Optimus og Kardashian fortæller os om samtidens fortællinger Hvad sker der, når en af verdens ...
Læs mere
HVAD KAN VI LÆRE AF DISNEYS BRAND I 2024
7. januar 2024
Ingen kommentarer
Disney er et storytelling-brand, vi alle kan lære af Disney står for magi, fantasi og ekstraordinære kundeoplevelser, som storytellingens mester. Gennem 100 år har Disney ...
Læs mere
ØVRIGE ARTIKLER, MEDIEBIDRAG OG BLOGINDLÆG
Andre mediebidrag
- Podcast: Strategi og ledelse i radikal uvished - med Bo Krüger
- Podcast: Lær af kunstens strategier i radikal uvished - gæst: Mikkel Bogh
- Podcast: Spil kan ruste dig og virksomheden i radikal uvished - gæst: Ask Agger
- Podcast: Design er en ny tilgang til strategi i radikal uvished - gæst: Mikkel Jespersen
- Podcast: Bestyrelsens arbejde i radikal uvished - gæst: Jakob Stengel
NYT PÅ BRANDLAND
- Hvad kan vi lære af Disneys brand